Dags för vår traditionella gåsmiddag tillsammans med vänner från vår danska vänklubb Virum-Sorgenfri. Vi samlades på den alldeles nyöppnade restaurangen Brasseriet, som ligger i prismahuset i Oceanhamnen, för en drink och mingel innan vi satte oss till bords.
Det blev ett mycket kärt återseende och vi hade en riktigt trevlig kväll. Det serverades gåsmiddag med alla traditionella tillbehör och det var med glädje vi kunde konstatera att Brasseriet levererade på alla punkter - god mat, perfekt service och mysig miljö. Hit kommer vi säkert att återvända flera gånger.
Vårt lotteri inbringade en rejäl slant, som vi skänker vidare till Rotarys stora projekt "End polio now" med syfte att utrota polio från vår värld, ett mål som snart kan vara nått.