Publicerad av Ulf krona den nov 07, 2019
Helsingborg Landborgen RK höll denna kväll sitt årsmöte och i direkt anslutning till detta en traditionsenlig gåsmiddag, till vilken våra danska vänner från Virum-Sorgenfri anslöt. Stor uppslutning och glatt humör borgade för en mycket trevlig kväll, något som alltid brukar vara fallet när vi träffar medlemmar ur våra härliga vänklubb.
Marina Plaza serverade en strålande middag med alla tillbehör. Vi fick musikalisk underhållning av Anthony Várady och hans familj under kalaset och vi roade oss med ett mycket inkomstbringande lotteri. Från RK Virum Sorgenfri anlände 9 danska vänner i lagom tid till kalaset och bidrog med tal, lotterivinster och vinstdragning i lotteriet. Stämningen var på topp hela kvällen.